sábado, 19 de septiembre de 2009

O Sorriso Felino coa Cultura























Volvimos de Reciclaxe. La experiencia fue más que gratificante. Pero como todo buen blog, despues del duro trabajo de los días previos a la feria nos tocó descansar.

Pero durante las semanas siguientes seguimos trabajando sin parar. Nos complace anunciar que fruto de nuestras conversaciones con Proxecto-Q, o Sorriso Felino pasa a colaborar de forma directa en el I Certame de MicroQontoS que se convoca con el único objetivo de incentivar la creación en lengua gallega.

La labor de O Sorriso Felino será la elaboración de los "trofeos" exclusivos que se repartirán entre los participantes en el Certamen, en el que estamos seguros que habrá un gran éxito de participación y calidad literaria.


Volvemos de Reciclaxe. A experiencia foi máis que gratificante. Pero como todo bo blog, despois do duro traballo dos días previos á feira tocounos descansar.

Pero durante as semanas seguintes seguimos traballando sen parar. Comprácenos anunciar que froito das nosas conversas con Proxecto-Q, o Sorriso Felino pasa a colaborar de forma directa no I Certame de MicroQontoS que se convoca co único obxectivo de incentivar a creación en lingua galega.

O labor d'O Sorriso Felino será a elaboración dos "trofeos" exclusivos que se repartirán entre os participantes no Certame, no que estamos seguros que haberá un grande éxito de participación e calidade literaria.

1 comentarios:

Danilo on 19 de septiembre de 2009, 16:16 dijo...

Dende Proxecto-Q non podemos menos que estar agradecidos pola vosa colaboración. Sen o voso apoio esta iniciativa non sería o mesmo. Polo que: moitísimas gracias.